۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

به یک مذهبی گفتم که بخاطر گسترش فقر توسط رژیم، خودکشی زیاد شده.گفت:جاشون جهنمه!


گفتم یعنی خامنه ای بی تقصیره!؟ گفت:حالا من به مسائل سیاسیش کار ندارم ولی اونا چون ایمانشون کم بوده خودکشی کرده اند! میخواستند اسمانشون رو قوی تر کنند تا مشکلات رو تحمل کنند! گفتم همین شما باایمانها هستید که باعث خودشکی جوونا میشین..چون فکر میکنین با روضه خونی میشه مشکلات رو حل کرد..تو اگه میتونی یک نهال بکار و بهش نه آب بده نه کود و فقط براش روضه بخون.. ببین رشد میکنه!؟ گفت: یعنی میخوای بگی قرآن و نماز در زندگی تاثیری نداره!؟ گفتم نه..تنها چیزی که آدما رو وادار به خلاف میکنه..شکم گرسنه است..نداشتن امنیت است.. بقیه ماجرا رو خودتون هم میدونین..نرود میخ آهنین در مغز خر.. ولی اینو میخواستم بگم که مذهبیون هیچگاه نه میتوانند و نه میخواهند منطقی باشند..آخر من که ازو نپرسیدم عاقبت آخرت این بدبختهایی که از دست دزدایی مثل خامنه ای خودکشی کرده اند چیست که او به من میگوید جاشون جهنمه! وقتی اینان آنقدر احمقند که میگویند من جغد را دوست دارم چون وقتی امام حسین شهید شد، جغد که حیوان خوشآوزای بود گفت: من دیگر ازین به بعد بر خرابه خواهم نشست و برای حسین ماتم میخوانم! چگونه به این احمقها ثابت کنی که دانشمندان میگویند جغد در یک میلیون سال پیش نیز چنین صدایی داشته است!؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر